FAQ
- Is het mogelijk om geen varkensgelatine te gebruiken in de bereiding? Ja, het is mogelijk om voor sommige taarten varkensgelatine te vervangen door runder bladgelatine (halal). Op dit moment kunnen we deze vervangen voor hart-, mondriaan-, honingraat en rozentaart. U kunt uw voorkeur aangeven tijdens het bestelproces op de website.
- Hoe ver van te voren kunt u uw bestelling plaatsen? U kunt u bestelling zelfs 1 dag van te voren plaatsen, mits u voor 16.00 besteld. Desalniettemin kan het voorkomen dat taarten uitverkocht raken bij grote drukte, of er op bepaalde dagen geen bezorging meer mogelijk is als de transport capaciteit vol raakt. Daarom adviseren wij altijd uw bestelling zoveel mogelijk vooraf te plaatsen. Zo bent u zeker van de juiste taart op de door u gewenste datum. Mocht u de leverdatum hierna toch nog aan willen passen, dan is dat in overleg vaak geen enkel probleem.
- Is het mogelijk om een taart in een andere kleur te bestellen? Bijvoorbeeld een hart chocoladetaart in het zwart? Ja, dat is in sommige gevallen en afhankelijk van het soort taart mogelijk. Echter, moet u dit minimaal 5 werkdagen voor de verwachtte bezorgdatum aangeven. U kunt alleen van een aanpassing uitgaan als deze door ons bevestigd is.
- Is het mogelijk om het ontwerp van een taart aan te passen? De meeste taarten hebben een specifiek ontwerp dat is afgestemd op hun smaak(bijvoorbeeld de honinggraat taart en de rozentaart), daarom kunnen de huidige ontwerpen niet worden aangepast. Er zullen in de toekomst wel nieuwe ontwerpen bij komen, die zijn nu in de ontwikkelingsfase.
- Waarom zijn de taarten van een hogere prijsklasse? Het fragiele productieproces van onze luxe taarten neemt een aanzienlijke tijd en manuren in beslag. Desalniettemin, zullen wij er altijd naar streven onze prijzen betaalbaar te houden.
- Wat te doen als een taart beschadigd aankomt? Wij doen er alles aan om onze taarten in perfecte conditie bij uw voordeur af te leveren. Hiervoor maken wij gebruik van een transportbedrijf dat door heel Nederland bezorgd. Onze ervaring leert, dat bijna al onze taarten onbeschadigd aankomen. In uitzonderlijke gevallen kan het echter voorkomen dat een taart toch beschadigd raakt tijdens bezorging. In dat geval, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via email of telefonisch om de details/foto’s door te geven. Wij zullen ons best doen om tot een passende oplossing te komen.
- Krijg ik echt de taart zoals hij er uit ziet op de foto?De foto’s op onze website zijn van echte taarten. Naast het feit dat het professionele foto’s zijn, zijn er geen extra effecten toegevoegd.
- Zijn de taarten net zo lekker als ze er uit zien?Wij denken dat onze taarten nog verrukkelijker zijn dan dat zij er uit zien. Helaas kunnen we de smaken niet vastleggen in een foto! Toch proberen wij de uitzonderlijke smaken zo goed mogelijk te omschrijven op onze website.
- Maken jullie ook veganistische taarten?Op dit moment hebben wij geen veganisctische opties. Wel onderzoeken wij of dit in de toekomst wel mogelijk is. Wilt u hierover op de hoogte blijven? Volg ons dan op onze social media kanalen.
- Hoe kan ik de taart het beste bewaren?Na levering is het aan te raden om de taart minimaal 2 uur in de koelkast te plaatsen, om de temperatuur te laten stabiliseren alvorens het serveren. Dit in verband met het gekoeld transport. U kunt de taarten gekoeld bewaren tot 2 dagen na levering. Met als uitzondering de chocoladetaarten, deze zijn tot 3 dagen gekoeld te bewaren na levering.
- Maken jullie glutenvrije taarten?Uit ons assortiment valt de kersentaart qua ingrediënten onder glutenvrij. Echter zijn wij geen glutenvrije bakkerij en kunnen er in de bakkerij altijd restsporen van gluten achterblijven, waardoor mensen met een heftige gluten allergie alsnog klachten zouden kunnen krijgen.